HOTEL PAGUS PAG
****
Hotel Pagus se nalazi u mirnom dijelu grada Paga, na 500 m od centra grada možete stići ugodnom šetnjom uz more. Hotel se nalazi na šljunčanoj plaži, posjeduje aperitiv bar s terasom i pogledom na more i plažu, koktel bar, VIP sunčalište, roštilj na plaži kao i wellness i spa (unutarnji grijani bazen, vanjski bazen, fitness, masaža, 3 vrste sauna, unutarnji i vanjski jacuzzi, tretmani manikure, pedikure, lica i tijela)
HOTEL PAGUS |
07.04. – 25.04. 29.09. – 31.10. | 28.03. – 06.04. 26.04. – 08.05. | 09.05. – 29.05. 08.09. – 21.09. | 30.05. – 11.07. 25.08. – 07.09. |
12.07. – 24.08. |
Standardna dvokrevetna soba park strana (2+1) |
103 KM |
109 KM | 139 KM | 207 KM |
229 KM |
Superior dvokrevetna soba sa pogledom na more (2+1) |
111 KM |
119 KM | 151 KM | 227 KM |
251 KM |
Porodična soba pogled na more (2+2) |
137 KM |
145 KM | 187 KM | 283 KM |
313 KM |
Junior Suite |
147 KM |
155 KM | 201 KM | 303 KM |
335 KM |
Cijene su po osobi i danu sa uslugom All Inclusive
Doplate:
– Boravišna taksa 4 KM po danu i osobi
– Doplata za jednokrevetnu sobu (plaća se pune dvije cijene)
– Ukoliko je boravak kraći od 3 noćenja cijena se uvećava za 10%
– Parking 10€ po danu
Popusti:
– Djeca do 3 godine bez ležaja – gratis
– Djete do 12 godina na pomoćnom ležaju – gratis
– Treća osoba od 12 godina na pomoćnom ležaju – 20%
– Treća i četvrta osoba od 12 do 15 godina u Porodičnoj sobi ili Suite-u 40%
– Odbitak za polupansion 10KM
– Odbitak za noćenje sa doručkom 15 KM
Napomena: usluga all inclusive uključuje buffet doručak, ručak i večeru. Uključeno piće uz ručak i večeru: voda, bezalkoholna i alkoholna pića iz šankomata. Poslijepodnevni snack, sokovi, voda, pivo, vino – iz šankomata, self service – tokom dana.
Usluga polupansiona uključuje buffet doručak i večeru. Uključeno piće uz večeru: voda, bezalkoholna i alkoholna pića iz šankomata.
Rani booking:
– 10% – vrijedi za rezervacije nastale do 31.03.2024. uz plaćanje 50% od ukupnog iznosa potrebno je uplatiti do 15.04.2024.
TROŠKOVI REZERVACIJE I VOUCHERA 20,00 KM |
Napomena: U slučaju neadekvatnog smeštaja ili bilo kog drugog problema, mole se putnici da o tome obavijeste Organizatora putovanja prvog dana boravka. Napominjemo da reklamacije za koje agencija sazna posljednjeg dana boravka ili po povratku putnika neće biti razmatrane. |