HOTEL BELLA VISTA – DRVENIK

Već od:

HOTEL BELLA VISTA ****
DRVENIK

 

SEZONA 1
05.07.- 29.08.
SEZONA 2
14.06.–14.07.
30.08.–12.09.
SEZONA 3
24.05.–13.06.
13.09.–26.09.
 

 

SEZONA 4
10.05.–23.05.
27.09.–10.10.

 

 

SEZONA 5
15.04.–09.05.
11.10.–31.10.

Standard Park side SGL

280,00KM

250,00KM 210,00KM 190,00KM

176,00KM

Standard Park side DBL

175,00KM

155,00KM 130,00KM 120,00KM

115,00KM

Delux Park side SGL

315,00KM

285,00KM 245,00KM 225,00KM

210,00KM

Delux Park side DBL

195,00KM

174,00KM 150,00KM 140,00KM

135,00KM

Economy SGL

265,00KM

230,00KM 190,00KM 175,00KM

160,00KM

Economy DBL

165,00KM

145,00KM 120,00KM 110,00KM

105,00KM

 

Cijene su po osobi i danu, na bazi polupansiona

Napomena: Standard i deluxe tip sobe kao i standard apartmani 2+2 imaju balkon na strani park ili na morskoj strani. Economy tip sobe te economy apartman 2+2 nemaju balkon/krovni prozori su s pogledom na brdo.

 

Doplate za puni pansion:
3 – 6,99 g. 14KM po osobi/danu
7 – 11,99 g. 20KM po osobi/danu
12 i više godina & odrasle osobe – 35KM  po osobi/danu

 

Doplate:
– Djelimičan pogled na more 18,00KM po osobi i danu
– Direktan pogled na more 26,00KM po osobi i danu
– Suite 140,00KM po noći
– Boravišna taksa i osiguranje 3,00KM po osobi/danu
– Za boravak od 3 noći i manje doplata 30%

Popusti:
– Dječiji krevetić do 2 godine Gratis ; od 2 godine dodatno se naplaćuje 12,00KM po danu
– Djeca 0 – 3 godine gratis
– Djeca 3 – 7 godina na pomoćnom ležaju doplata 20,00KM po danu
– Djeca 7 – 12 godina na pomoćnom ležaju, popust 50%
– Djeca 3 – 7 godina na osnovnom ležaju, popust 40%
– Djeca 7 – 10 godina na osnovnom ležaju, popust 30%

 

 

Ostale usluge uračunate u cijenu su: parking, internet kutak i Wi-Fi u cijelom hotelu te korištenje wellness zone (whirlpool, finska sauna i fitness soba)

 

Napomena: gostima je na raspolaganju besplatni parking na dvije lokacije 50-100 m od hotela; parking ispred hotela je dostupan na upit, uz doplatu 8 EUR po danu

 

 
TROŠKOVI REZERVACIJE I VOUCHERA 20,00 KM.
Napomena: U slučaju neadekvatnog smeštaja ili bilo kog drugog problema, mole se putnici da o tome obavijeste Organizatora putovanja prvog dana boravka. Napominjemo da reklamacije za koje agencija sazna posljednjeg dana boravka ili po povratku putnika neće biti razmatrane.